Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Μην κάνεις πάντα το ίδιο λάθος....................... υπάρχουν τόσα άλλα.......

Και πόσα άλλα λάθη ακόμα υπάρχουν......

Nobody's perfect......

Είμαστε εδώ για να καταλαβαίνουμε τα λάθη.......να προχωράμε, να εξελισσόμαστε.........

Είμαστε εδώ για να βάζουμε φρένο στην αναρχία..... να βάζουμε τάξη την ανοργανωσιά και να προχωράμε.....

Θα το βρω, είμαι σίγουρη...... αυτό που μου λείπει θα το βρω, δεν είναι τέλειο , είναι αυτό που θα με κάνει να αλλαξοπιστήσω, είναι αυτό που θα με κάνει να είμαι σταθερή στις διαθέσεις μου, είναι αυτό που θα μου ρουφήξει ολόκληρη την ενέργεια...... ίσως να είναι λίγο μακριά αλλά θα το βρώ..... προς το παρόν φρένο στον αυθορμητισμό, φρένο στον ενθουσιασμό, και όλα στην κατάλληλη στιγμή τους.
Σταματώ για να μην παρεξηγιέμαι και συνεχίζω από εκεί που έμεινα. Ευτυχώς δεν είναι το μηδέν, ούτε το κονιάκ εφτά αστέρων η αφετηρία μου. Πάντα θα είναι η ολοκλήρωσή μου και η προσωπική μου ευτυχία μέσω σπουδών, επαγγέλματος, αρχικά. Έπειτα μέσα από την προσωπική μου εξέλιξη. Και θα φτάσω, πάντα κάποιος φτάνει και όσοι τελικά μετά από χρόνια μένουν μόνοι, είναι γιατί στην πορεία κουράστηκαν και παρασύρθηκαν από τα στερεότυπα.

Φρένο λοιπόν, σε ότι με ρίχνει, ότι με μπερδεύει, ότι με γυρίζει, ότι με στεναχωρεί. Χώρος πρέπει να υπάρχει μόνο για αισιοδοξία, συγκέντρωση, θέληση, στόχους, αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου